Sündmused
Koolitus
- Sündmus:
- Suhtlemisoskuse tarkused tervise teenistuses
- Toimumise aeg:
- 18. detsember 2017 – 19. detsember 2017
- Toimumise koht:
- Tervise Arengu Instituut
- Sihtrühm:
- Tervisedendajad, sotsiaaltöötajad, esmatasandi tervishoiutöötajad, tervisekeskuste töötajad, MTÜde esindajad jt igapäevatöös elanike tervise mõjutajad ja terviseinfo edastajad.
- Keel:
- Eesti keel
- Korraldaja:
- Tervise Arengu Instituut
- Hind:
- Tasuta (v.a. transport ja majutus).
- Eesmärk:
-
Arendada tervise edendamisega seotud spetsialistide oskusi arusaadavalt ja selgelt tervisealast infot edastada ning leiduva info usaldusväärsust hinnata.
- Oodatav tulemus:
-
Õpiväljundid:
Koolituse tulemusel osaleja:
- Selgitab, miks on tähtis toetada sihtgruppe usaldusväärse terviseinfo eristamisel ebausaldusväärsest ning kuidas ta ise saab neid selles spetsialistina toetada.
- Oskab valida sihtgrupile sobivat infokanalit ja keelekasutust selge sõnumiga nendeni jõudmiseks.
- Suudab koostada põhisõnumit, selle kaudu juurteksti ja teab veenva teksti põhimõtteid.
- Selgitab põhimõtteid, mida on tarvis suhtlemises meediaga arvestada.
- Teeb koostööd oma organisatsioonis edastavate sõnumite ühtlustamiseks.
- Kirjeldab, kuidas ta KOV arengukavasse/ oma organisatsiooni tegevusplaani integreerib kommunikatsioonikava.
- Materjalid:
-
Töövihiku täitmine.
- Koolitaja(d):
- Mart Soonik
- Kava:
-
Koolituse teemad:
- Tervise alase kirjaoskuse mõiste. Usaldusväärsed infokanalid Eestis. Sihtgrupi tervisealase kirjaoskuse taseme hindamine; meetodid, mille abil on võimalik toetada üldelanikkonda ning spetsialiste tervise-alase informatsiooni usaldusväärsuse hindamisel ja kasutamisel.
- Info presenteerimine erinevatele sihtgruppidele vastavalt nende eelteadmistele (professionaalid vs mitteprofessionaalid), õige formaat, sõnumite selgus; pressiteadete, artiklite ja uudiste koostamine; keelekasutus, s.o. erialase keele asemel lihtsasti mõistetava keele kasutamine. Turundus: kuidas oma sõnumit "maha müüa"?
- Meedia: kuidas saada kontakti ajakirjanikega, kuidas anda intervjuusid, meediakanalid. Moodsad trendid - sotsiaalmeedia kasutus sihtgruppideni jõudmisel, sh kuidas reageerida ebaadekvaatsele informatsioonile sotsiaalmeedias.
- Oma organisatsiooni sees terviseteemaliste sõnumite ühtlustamine, et kõik töötajad oleksid oma sihtgrupile suunatud kommunikatsioonis üheti mõistetavad.
- Kuidas kommunikatsioon tervisedenduses strateegiliselt muudesse tegevustesse sisse planeerida? Kommunikatsiooni-alaste tegevuste planeerimine KOV arengukavadesse ja tegevusplaanidesse.
- Osalemise eeldused:
- Motivatsioon
- Dokument läbinutele:
- Tõend
- Kontakt:
- Alo Raieste
- Telefon:
- 659 3927
- E-post:
- alo.raieste@tai.ee
- Lisainfo:
-
Koolitusele registreerimine on lõppenud.
- Kava PDF:
-
-
-
Saada kiri: terviseinfo@tai.ee